Imagine
Imagine

Imagine

امتحان دفاعی

به بابا میگم فردا امتحان آمادگی دفاعی دارم.

میگن باید بربن مشت و لگد بزنین؟ :دی

میگم نه مرگ بر آمریکا و استکبار جهانی و ایناست


 :دییی


الانم باید دفاعی بخونم اما اصلا حوصله ندارم.

دیروز زنگ آخر از مدرسه که داشتم میومدم بیرون بلافاصله فیوز پروندم

(از رفیق سال هفتمی یاد گرفته بودم)

بعد نمیدونم فردا خانم مدیر با من و رفیق میخواد چه کار کنه :))

نظرات 3 + ارسال نظر
fatemeh یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ http://fatemehbeheshtian,blogsky.com

واااای دفاعی
اصن نمیدونستم دقیقا چیشو باید حفظ کنم !!!

دقیقا :دی

یه جای گرم و نرم دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ق.ظ http://ohlala.blogfa.com

من که قبول ندارم این مرگ بر آمریکا و این چیزا رو .. نه با خاطر اینکه اونجا زندگی میکنم اما به خاطر اینکه معنی نداره! :| هیچ دولتی الان واقعا دولت عادلانه ای نیست .. و این از همه چی غم انگیز تر هست ...
و مردم اینجا واقعا آدمای خوبی هستن بعضی ها .. درست مثل آدمای ایران (بعضی هاشون اونا هم) . و دولتها هم همه یکی هستن این دوره زمونه ...

منم همینجور. خیلی وقتا بابت همین مطالب معلممون رو ضایع میکنیم چون حرفای ما واقعا منطقیه.
میگن جنگ و اینا بوده و هرسال هم بشدت براش مراسم میگیرن ولی ژاپنیا که کلا دوتا شهرشون ترکیده شد چیزی نگفتن و تموم. الانم انقدر پیش رفت کردن.
اونوقت ما نشستیم و هی شعار میدیم. هیچ غلطی هم نمیکنیم :دی

یه جای گرم و نرم دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ق.ظ

هه هه آره موافقم



چه بابای خوبی! منم بابام غذا درست برام یه مدتی .. خیلی دس پختش هم خوب بود! =)

اصلا دسپخت بابا ها یه کیف دیگه داره :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد